چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

پلیس ساوه ۱۴ کیلوگرم هروئین کشف کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر هروئین در عملیات ماموران پلیس شهرستان ساوه خبر داد.

 سرهنگ «یوسف سپهوند» روز دوشنبه در مورد جزئیات این خبر، اظهار داشت: در این عملیات که همگام با طرح های هدفمند پلیس استان مرکزی برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر انجام شد همچنین ۲ فرد قاچاقچی بازداشت و ۲ دستگاه خودروی مورد استفاده آنها توقیف شد.

وی افزود: ماموران پلیس در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقدار قابل توجهی مواد مخدر آگاه شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی را با هدف شناسایی و دستگیری عوامل آغاز کردند.

سرهنگ سپهوند گفت: در تحقیقات تخصصی، عوامل جابجایی این محموله شناسایی و معلوم شد که ۲ فرد دست اندرکار قصد دارند مواد مخدر را به شهرستان اراک منتقل کنند.

به گفته این مقام انتظامی پس از پایان تحقیقات میدانی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ساوه در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس استان خودروها را در یکی از مسیرهای عبوری این شهرستان شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر هروئین جاسازی شده کشف و متهمان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ساوه با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان مرکزی و شریان اصلی ارتباطی میان نواحی مرکزی به غرب و شمال به جنوب کشور است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …