شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر در عملیات پلیس در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

 سرهنگ سپهوند گفت: در تداوم طرح های مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان از جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر با یک دستگاه کامیون، از یکی از استان های جنوبی کشور به سوی محورهای مواصلاتی استان با خبر شده و اقدامات فنی لازم را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی ماموران پلیس، سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن، مقدار ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد وگفت :  در ادامه تحقیقات پلیس و در دیگر عملیات نیز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ سپهوند افزود : مأموران در بازرسی از این خودرو نیز ۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند .

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این عملیات افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …