چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۹ تن مواد مخدر در استان بوشهر

سردار “خلیل واعظی” با اشاره به اینکه حدود ۹ تن مواد مخدر سال ۹۸ در استان بوشهر کشف شد، اظهار کرد: همچنین در این استان ۱۴ باند توزیع مواد مخدر در سال گذشته منهدم شد.

سردار واعظی با اشاره به کشف هشت تن و ۹۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر، تصریح کرد: از این مقدار هفت هزار و ۹۰۶ کیلوگرم تریاک، ۹۶۵ کیلوگرم حشیش، ۲۰ کیلو گرم شیشه، ۱۳ کیلوگرم هروئین و بیش از ۲۶ کیلوگرم سایر مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مبارزه و مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدر که منشا بسیاری از جرائم و آسیب های جامعه است از ماموریت های اصلی پلیس در سال گذشته و سال جاری است، اضافه کرد: برای کاهش و ریشه کنی این پدیده شوم همچنان با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه خواهیم داد.

سردار واعظی با اشاره به توقیف ۲۲۶ وسیله نقلیه شامل خودرو سواری و موتور سیکلت متعلق به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد‌ مخدر گفت: ۱۴ باند توزیع کننده مواد مخدر متلاشی، سه هزار و ۶۰ نفر از فعالان مواد مخدر در سال ۹۸ که از این تعداد دو هزار و ۲۹۱ نفر معتاد متجاهر بوده اند دستگیر شدند.

وی با اشاره به طراحی و اجرای بالغ بر یک هزار و ۲۰۷ طرح عملیاتی پلیس در راستای مقابله با این پدیده شوم، بیان کرد: برنامه ها و طرح های پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری را تشدید خواهد داد.

سردار خلیل واعظی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجو و روزه دار در ایام مبارک ماه رمضان، از اقدامات اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۸ تقدیر کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …