شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان

جانشین انتظامی استان از کشف ۱۷۱کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار “سید جعفر حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی با همدستی یکی از دوستانش در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و در منازل خود در یکی از روستاهای شهرستان “کنهوج” استان “کرمان” آن را دپو کرده اند.

سردار “حسینی” با بیان این که ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، متهمان قصد انتقال مواد مخدر را به استان البرز دارند اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “کرمان” اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” به مخفیگاه متهمان در روستای “کوتک” شهرستان “کنهوج” اعزام شده و در یک عملیان غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از منازل متهمان ۱۷۱کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان “البرز” در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس استان البرز جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان است که این تغییر رویکرد تا حد زیادی بر کاهش جرایم حوزه مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …