شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۴۰ کیلو حشیش از خودرو پیکان وانت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۰ کیلو حشیش از یک خودرو پیکان وانت در عملیات مشترک پلیس استان های البرز و تهران خبر داد.

سرهنگ “علی عسکری” با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، اطلاعی به دست آمد مبنی بر این که فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر سنتی فعالیت دارد به تازگی مقادیری مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی تحویل گرفته و درصدد انتقال آن به منزل خود در تهران است.

وی افزود: موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اکیپی از ماموران این پلیس به محورهای ورودی شهر تهران اعزام و طی رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت یک دستگاه خودرو پیکان وانت را مشاهده و پس از تعقیب، زمانی که خودرو وارد منزل متهم شد، مأموران وارد  عمل شده و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، ۴۰ کیلو مواد مخدر حشیش از داخل پیکان وانت کشف و در بازرسی از منزل متهم، ۲۵۰ گرم تریاک کشف و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …