شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

عاقبت شراکت پدر و پسر در فروش هروئین

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و غرب استان تهران، ۱۴۶ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت فردی به همراه پسرش در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه صباشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مخفیگاه متهمان در صباشهر شناسایی و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۴۶ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین و ۲۳ کیلو ۸۵۰ گرم نیز پیش ساز هروئین کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان در پایان افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان البرز، با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: پلیس با تمام توان خود و با اشرافیت خوبی که در این حوزه ایجاد شده است مبارزه بی امان و مضاعفی را با سوداگران مرگ خواهد داشت.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …