شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

۱۴۲ کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

فرمانده انتظامی خلخال از کشف و ضبط سه محموله بزرگ شامل ۱۴۲ کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان و متلاشی شدن باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی در این منطقه خبر داد.

سرهنگ سیدهادی موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال گفت: در ۲ ماه از بهار امسال سه محموله بزرگ موادمخدر در سه مرحله با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی کشف و ضبط و قاچاقچان این مواد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اظهارداشت: در طول اجرای سه عملیات گشت و پیگیری محموله‌های قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان محموله ۱۷ کیلوگرمی، محموله ۲۵ کیلوگرمی و محموله ۱۰۰ کیلوگرمی و در مجموع ۱۴۲ کیلوگرم مواد افیونی را که قاچاقچیان قصد داشتند به این شهرستان وارد و آن را بین مصرف‌کنندگان مواد خدر توزیع کنند موفق به شناسایی و کشف و ضبط این محموله‌ها شده و در این رابطه ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شده و همچنین پنج قاچاقچی دستگیر شدند.

وی افزود: میزان موادمخدر کشف شده در کمتر از ۲ ماه امسال نسبت به مجموع موادمخدر مکشوفه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه عرصه فعالیت برای تهیه توزیع‌کنندگان موادمخدر در خلخال هر روز تنگ‌تر می‌شود، گفت: در بهار امسال علاوه بر کشف سه محموله بزرگ موادمخدر سه نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان عمده مواد مخدر در مناطق آلوده شهرستان خلخال شناسایی و دستگیر شده‌اند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …