چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات شناسایی و دستگیری ۵ توزیع کننده مواد مخدر در اراک خبر داد.

سرهنگ سپهوند با اعلام این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۵ توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان را آغاز کردند.

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، این افراد شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مرجع قضائی، در دو عملیات، دو دستگاه خودروی این افراد را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ سپهوند افزود: در بازرسی از خودروی دستگیرشدگان، مقدار ۲۹ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

او در پایان با تأکید بر ارتقاء دانش و آگاهی همگانی در مبارزه با معضل مواد مخدر افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …