چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

تقدیر امام جمعه زاهدان از عملکرد نیروی انتظامی/ مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم بین المللی

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم بین المللی است.

 صبح امروز سردار”محمد قنبری” با حجت الاسلام والمسلمین “مصطفی محامی” نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تامین امنیت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در سال های اخیر پلیس استان با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند روند رو به رشدی در کشفیات مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ داشته و این جای تقدیر و تشکر از این جان برکفان دارد.

 امام جمعه شهر زاهدان مبارزه با مواد مخدر را نیازمند عزم بین المللی دانست، تصریح کرد: مواد مخدر معضلی جهانی است و بر اساس اصل مسئولیت مشترک نیازمند راه حل جهانی و مشارکت تمام کشورها است ولی در واقع کشور ایران کم کاری دیگر کشور ها را در مبارزه با مواد مخدر جبران کرده و پیشگام است و استان سیستان و بلوچستان به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه نقش پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جان خود مایه می‌گذارند وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

در ادامه این دیدار سردار “محمد قنبری” فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان در تامین و برقراری امنیت ارائه کرد.

وی با تشریح برخی از ماموریت ها و عملیات های پیچیده و حساس پلیس در مقابله با اعضای باند حرفه ای قاچاق و شناسایی و دستگیری مجرمان حرفه ای گفت: امنیت، آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه بی نظمی وناامنی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …