چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

یک تن انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان سراوان مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیمی از ماموران انتظامی سراوان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در منطقه “لشکران” این شهرستان شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه قاچاقچی ۹۵۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق موادمخدر، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاهها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با موادمخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …