چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی (ظفر ۳) در استان کرمانشاه ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۷۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: این طرح با حضور پلیس آگاهی، مبارزه با موادمخدر، امنیت عمومی و امنیت اقتصادی طی ۴۸ ساعت اخیر در نقاط مختلف استان کرمانشاه اجرا شده است.

سردار جاویدان با اشاره به کشف ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح افزود: در این زمینه ۳ باند عمده تهیه و توزیع منهدم، ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۲۷ واحد مسکونی و صنفی نیز پلمب شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۷۲ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، توزیع و حمل کنندگان و دیگر عوامل مرتبط با مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به انهدام ۴ باند سرقت و دستگیری تعدادی سارق و مالخر توسط پلیس آگاهی گفت: کاراگاهان در این طرح ۱۱ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعداد زیادی قطعات خودرو کشف کردند.
سردار جاویدان یادآور شد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی نیز موفق به کشف ۲۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت و ۶ و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح نفر از اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند و مقدار زیادی ارز غیرمجاز و تقلبی به ارزش یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از ۱۲۰ مورد سرکشی و نظارت بر کار اصناف توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۱ واحد متخلف پلمب شده است.
سردار جاویدان توقیف ۳۳ دستگاه خودرو به دلیل ایجاد مزاحمت، اخلال و مسائل اخلاقی را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس امنیت عمومی اعلام کرد و گفت: ۱۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی شامل اراذل و اوباش و عوامل تیراندازی نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …