چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در یک یک عملیات مشترک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۲۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و هرمزگان خبر داد.
سرهنگ “علی عسکری” در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی به همراه همدستش مقدار قابل توجهی تریاک را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه کامیون فوتون در پوشش بار ماهی در حال انتقال آن به استان های مرکزی از جمله استان البرز هستند.

وی گفت: بلافاصله برای پیشگیری از تقسیم شدن مواد مخدر در استان های مسیر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز با مواد مخدر استان البرز به محور چابهار-جاسک اعزام شدند و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت کامیون متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری افزود: در بازرسی از کامیون متهمان ۲۹۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بین ماهی ها جاساز شده بود کشف و به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …