چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

انهدام باند قاچاق مواد مخدر با کشف ۴۰۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۰۰ کیلو تریاک طی یک عملیات ضربتی در شهرستان” حاجی آباد” خبر داد.

سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و رصد و کنترل لحظه ای محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی شهرستان یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران بامداد روز گذشته حین گشت زنی های هدفمند در یکی از محورهای فرعی ورودی شهرستان حاجی آباد به یک دستگاه خودرو مشکوک ودستور توقف دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به دستور پلیس ، علائم هشدار دهنده و بازدارنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی در یک اقدام ضربتی خودرو توقیف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه  در بازرسی از خودرو ۴۰۰ کیلو گرم تریاک و یک دستگاه بی سیم کشف شد،  تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودرو دیگر که خودرو حامل مواد را اسکورت می کردند نیز توقیف و ۳ نفر از سوداگران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مسیر تردد این باند قاچاق مواد مخدر را  از شهرستان رودان به سمت بخش احمدی “حاجی آباد” عنوان کرده و اظهار داشت : ۵ قاچاقچی دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند ادامه دارد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …