شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات مشترک پلیسی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۸۵ کیلو گرم موادمخدر تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و لرستان و شهرستان کبودرآهنگ خبر داد | اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند.
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۸۵ کیلو گرم مواد مخدر تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان و لرستان و شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول، با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر تریاک از استان های جنوبی به استان لرستان می کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودرو سواری متهمان در ورودی شهرستان بروجرد شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ متهم در این خصوص دستگیر و ۲دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر و در پی تلاش های اطلاعاتی یک باند قاچاق مواد مخدرکه اقدام به انتقال تریاک در شهرستان کبودرآهنگ می کرد شناسایی شد و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات غافلگیرانه و با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودراهنگ خودرو آن ها را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …