دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

دست رد پلیس ساوه بر رشوه میلیونی سوداگران مرگ

ماموران نیروی انتظامی ساوه رشوه میلیونی توزیع کنندگان مواد مخدر صورتجلسه کردند.

سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: تیم گشت پلیس این شهرستان رشوه ۳۴ میلیون ریالی توزیع کنندگان مواد مخدر را رد کرد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی از سوی ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و پاتوق کردن منزلشان برای معتادان پرخطر در یکی از محله‌های شهرستان ساوه، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شده و ضمن دستگیری توزیع کنندگان مذکور، در بازرسی از منزل آنان مقداری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: هنگام انتقال مجرمان به مقر انتظامی، آنان با استفاده از فرصت پیش آمده، برای رهایی از چنگال قانون مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ۲ نفر از کارکنان انتظامی کلانتری مربوطه به عنوان رشوه پیشنهاد می‌کنند که ماموران پلیس، علاوه بر رد رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهمان را پس از تشکیل پرونده به دستگاه مقام قضائی معرفی کردند.

او ادامه داد: نیروی انتظامی همواره به پاس وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهدی سجده شکر به درگاه پروردگار بجا آورده و به عموم شهروندان نیز این اطمینان را می‌دهد که مجرمان در برابر نیروی معنوی و اراده پولادین آنان هر گز راهی برای فرار از قانون نخواهند داشت

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …