دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

هلاکت قاچاقچی مسلح مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر و شرور مسلح در یک عملیات پلیسی در بستک خبرداد.

سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر، اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان “بستک” روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و دستور توقف دادند .

وی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردندکه با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف و یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۷۳ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش با دو تیغه خشاب و ۲۳ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروهای پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …