دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کشف ۳۱ کیلو گرم تریاک با همکاری سربازان گمنام امام زمان در بهشهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان بهشهر خبر داد.

 سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق موادمخدر در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران با شناسایی متهم به موادمخدر و با هماهنگی قضائی این فرد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این فرد با یک دستگاه خودرو در سطح وسیع اقدام به خرید و فروش موادمخدر می‌کند که با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر در عملیاتی ضربتی و مشترک خودروی متهم توقیف شد.

سرهنگ ثقفی، افزود: در بازرسی از خودروی سواری متهم ۳ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۳۱ کیلو گرم که بطرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد و متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …