شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

کشف ۶۳۹ کیلو تریاک و حشیش

فرمانده انتظامی استان گفت: با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر یزد ۵۶۹ کیلو تریاک و ۷۰ کیلوگرم حشیش در کرمان کشف شد.

سردار “محمدرضا میرحیدری” درباره این خبر اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان، یک محموله سنگین موادافیونی را از سیستان و بلوچستان به کرمان منتقل کرده اند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، نتیجه کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس یزد را در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار دادند.

سردار میرحیدری ضمن اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران یزد و کرمان تصریح کرد: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، مخفیگاه اشرار را در کرمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی ۶ نفر از آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این عملیات ۶۳۹ کیلو موادمخدر شامل ۵۶۹ کیلو تریاک و ۷۰ کیلو حشیش کشف و ۴ دستگاه خودرو مربوط به سوداگران مرگ توقیف شد.

این مقام ارشد پلیس در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …