دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کشف بیش از ۶۰۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “اصفهان” و “سیستان و بلوچستان” ۶۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در نخستین ساعات بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پی رصد اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند سوداگران مرگ در مرزهای استان “سیستان و بلوچستان” در حال انتقال ۲ محموله موادافیونی هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام شد.

وی افزود: با هدایت عملیاتی که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان انجام شده ۲ محموله تریاک به وزن ۴۹۷ کیلویی و ۱۳۲ کیلو و ۷۰۰ گرم توسط ماموران انتظامی استان “سیستان و بلوچستان” از سوداگران مرگ کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در تاریکی شب متواری شدند بیان داشت: همچنین ۲ خودروی تویوتا نیز در این عملیات توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف بالای اطلاعاتی و توان تخصصی در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …