دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کامیون حامل ۲۷۷ کیلوگرم تریاک در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۷۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان خبر داد.

سردار مجید شجاع روز چهارشنبه گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۲۷۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف کردند که به طرز ماهرانه جاساز شده بود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی با عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی و همچنین پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد یکی از اولویت‌های اساسی پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم از کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در مناطق کویری شهرستان طبس خبر داد.

سرهنگ سعید دادگر اظهار داشت: تکاوران یگان تکاوری “دیهوک” شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق کویری موضوع را بررسی کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای کویری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند که متهم بدون توجه به ایست پلیس متواری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران خودرو را در عملیات پلیسی توقیف و راننده آن را دستگیر کردند که در بازرسی از خودرو ۱۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …