دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۴۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک از قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان خوزستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۵ کیلو تریاک کشف شد
سرهنگ “عبدالوهاب حسنوند” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر علاوه بر توزیع مواد مخدر در تهران اخیراً یک باب منزل مسکونی در شهر اهواز اجاره و مقادیر فراوانی مواد مخدر تهیه و جمع آوری کرده است؛ بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و تردد این فرد تحت کنترل ماموران پایگاه دهم قرار گرفت  و در رصد های اطلاعاتی مشخص شد خبر صحت داشته و متهم علاوه بر شهر تهران در شهر اهواز نیز به توزیع مواد مخدر می پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با تکمیل رصد های اطلاعاتی توسط ماموران پایگاه دهم نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه دهم به “استان خوزستان ” اعزام شدند.

وی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان مخفیگاه متهم در شهر اهواز شناسایی شد و ماموران اعزامی موفق شدند هفتم اردیبهشت ماه در یک عملیات مشترک وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

حسنوند خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۴۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و وی به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …