چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۵۳۲ کیلو تریاک در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۵۲۳ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پلیس یزد خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی یزد به شمال کشور را دارند.

هاشمی فر با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و رصد دقیق و شناسایی خودروهای اشرار افزود: مأموران در یک عملیات ضربتی در محور کرمان – یزد، چهار دستگاه خودروی سواری حامل مواد افیونی را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: مأموران در بازرسی انجام شده از خودروها ۵۳۲ کیلو تریاک کشف و ۵ نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

هاشمی فر با بیان اینکه این محموله از زاهدان بارگیری شده بود، عنوان کرد: با هوشیاری مأموران پلیس این محموله بزرگ به مقصد نرسید و متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: با کشف این میزان ماده مخدر، میزان کشفیات پلیس استان یزد در سال جاری به ۳ هزار کیلوگرم رسید.

وی با اشاره به اینکه یزد به لحاظ واقع شدن در مرکز کشور محل ترانزیت کالا است، افزود: در این بین قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز محورهای استان را برای تردد انتخاب می‌کنند که پلیس استان با هوشیاری کامل از تحقق اهداف آنها جلوگیری می‌کند.

منبع

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …