چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

فضای مجازی فرصتی برای آگاهی بخشی به جامعه درباره خطرات مواد مخدر

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی گفت: فضاهای مجازی فرصت مناسبی است تا بحث آموزش و مبارزه با مواد مخدر را تدوین نماییم.

برحمت حیدری نژاد دراولین  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  که در فرمانداری املش برگزار شد با بیان اینکه مراسم روزقدس هرساله درهمه کشورها برگزار می شد و امسال بدلیل شبوع ویروس کرونا به گونه ای متفاوت تر برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: براساس دستورات ستاد مبارزه با کرونا و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، شهرهای سفید راهپیمایی روزجهانی قدس را درنمازجمعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی و شهرهای دیگر انزجار خود را ازرژیم اشغالگر قدس در فضاهای مجازی اعلام خواهند داشت.

وی درادامه ضمن تقدیر وتشکر از همه روسای ادارات،بخشداران ،شوراها ودهیاران که برای روزقدس پرده وبنر نصب کرده اند اظهار داشت:همه ما مسلمانان در هرنقطه ای از جهان که باشیم در روز جهانی قدس،متحد و یک صدا برای مظلومیت فلسطین وسردمداران رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار خواهیم کرد.

حیدری نژاد همچنین با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه مبارزه با مواد مخدر ،ایجاد راهکار ها برای پیشگیری،مبارزه،درمان و ایجاد یک فضای فرهنگی خواهد بود و از اول سال رویکرد جدیدی را تا پایان سال ۹۹ برنامه ریزی خواهیم کردافزود:همه اعضاء باید بعنوان یده واحده درکنارهم باشیم وتداخل درکار نداشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری املش با بیان اینکه مراکز آموزشی در حوزه پیشگیری مواد مخدر فعالیت داشته باشند افزود: آسیب های اجتماعی در کنار مواد مخدر وجود دارد و دراین راستا باید دانش آموزان ودانشجویان و نسل جدید را با مضرات واثرات مواد مخدر را آشنا نماییم.

حیدری نژاد  با بیان اینکه آسیب های اجتماعی را هرچه قدر تغییر دهیم درواقع مدیریت زمان و مدیریت اعتبارات را داریم انجام میدهیم خاطرنشان کرد:هرکدام از ما اگر درجهت کاهش آسیب های اجتماعی اثر گذار باشیم باعث خواهدبود تا پیشرفت هایی را درسایر حوزه ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد:بنا براین است تا درسال جدید از خیرین محترم دعوت کنیم تا دراینگونه جلسات حضور داشته باشند تا این معضلی که درهمه کشورها وشهرها وجود دارد را حل نماییم.

حیدری نژاد در پایان از مدیریت آموزش و پرورش وهمه دست اندرکارانی که درجهت برگزاری کارگاههای آموزشی تلاش کردند،تقدیر وتشکر ویژه نمود وافزود:فضاهای مجازی فرصت مناسبی است تا بحث آموزش و مبارزه با مواد مخدر را تدوین نماییم.

منبع

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …