شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

۱۱۳کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهارمحال وبختیاری کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط ۱۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان از سوی ناجا خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: این میزان موادمخدر کشف شده، در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده استان جمع‌آوری شد.

به گفته وی، مواد کشف شده در محور مواصلاتی لردگان و بروجن و همچنین پاکسازی مناطق آلوده شهرستان لردگان، بروجن و  کیار بوده است.

وی، با اشاره به اینکه پنج کیلوگرم از این میزان مواد مخدر حشیش، ۱.۵کیلوگرم هرویین و مابقی تریاک بوده است، افزود: در این مدت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۶ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان، از توقیف پنج دستگاه خودرو از قاچاقچیان خبر داد و گفت: قاچاقچیان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

غلامزاده افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده و ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شد.

محور لردگان به بروجن از محورهای ترانزیت چهارمحال و بختیاری و مسیر ارتباطی جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۴۰ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …