دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کشف ۱۶۰ کیلو تریاک در درگیری با اشرارکرمان

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش”زهکلوت” با قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

سرهنگ “عبدالعلی روانبخش” در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش”زهکلوت” با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله موادمخدر در سطح این حوزه با خبر شدند.

وی بیان داشت: در همین راستا مأموران این یگان حین گشت زنی هدفمند در معابر کوهستانی و صعب العبور بخش “زهکلوت” به استان سیستان و بلوچستان به یک دستگاه خودروی پژو و یک وانت نیسان مشکوک شده و به آن ها دستور ایست دادند اما با فرار هر ۲ خودرو روبه رو شدند.

سرهنگ روانبخش با اشاره به تعقیب و مراقبت خودروهای فراری توسط ماموران افزود: سرنشینان این ۲ خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس به سمت ماموران تیراندازی کردند و در نهایت پس از روبه رو شدن با برتری آتش پلیس با برجای گذاشتن وانت نیسان و با استفاده از  پوشش گیاهی منطقه از دید ماموران خارج شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر تصریح کرد: در بازرسی از وانت نیسان۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری این عملیات ادامه دارد.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …