چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مرکزی و تهران

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۲۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک، در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و تهران بزرگ خبر داد.

 سرهنگ”یوسف سپهوند” گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر این که ۲ نفر از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند آن را با یک دستگاه خودروی سواری به مقصد استان های مرکزی کشور منتقل کنند، بلافاصله تحقیق را در این زمینه آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار پلیس تهران بزرگ قرار دادند..
وی اظهار داشت: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و با انجام عملیاتی، موفق به توقیف آن در سطح استان تهران و دستگیری افراد موردنظر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۲۰ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ سپهوند در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمان‌سوز در سطح جامعه باشیم.

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …