شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

کشف یک تن و ۸۲۴ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۸۲۴ کیلو مواد افیونی در شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه “جون آباد” شهرستان زاهدان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یکی از مناطق کوهستانی “جون آباد” شناسایی و با همکاری تیم‌هایی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان و یگان تکاوری، این محل را به محاصره خود در آوردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند، تصریح کرد: در این عملیات جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی منطقه یک تن و ۸۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۷۶۴ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرزی ماهرانه در ارتفاعات منطقه دپو شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق مواد مخدر، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …