دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳

کشف۱۳۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان خبر داد.

سردار “عباسعلی محمدیان” در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “نظرآباد” مشخص شد، فردی در امر حمل و انتقال مواد مخدر به استان های شمالی و مرکزی کشور فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان های شمالی کشور است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “نظرآباد” به محورهای مواصلاتی منتهی به کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ متهم را در محور “کرمان-رودبار” شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۳۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در صندلی عقب آن جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تشکیل شده، یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

منبع

همچنین ببینید

تقابل جرم انگاری و جرم زدایی از مواد مخدر چه نتیجه ای در پی دارد؟

دکتر منصور براتی معاون پژوهشی موسسه کادراس در مصاحبه با ایسنا، اجرای جرم‌زدایی یا جرم‌انگاری …