چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳

۳۰۰ تن مواد مخدر در یکصد روز گذشته کشف شد

جانشین فرمانده ناجا یکی از اهداف جدی ناجا در سال “جهش تولید” را مقابله با قاچاق برشمرد و گفت: بیش از ۳۰۰ تن مواد مخدر در کشور طی یکصد روز گذشته کشف و ضبط شده است.

سردار قاسم رضایی شامگاه جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی مسایل مختلف را در سطح کشور به صورت هدفمند دنبال می کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری افزود: یکی از اهداف جدی ناجا در سال جاری مقابله با قاچاق کالاست که در این راستا با تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب، پلیس گمرک راه اندازی شد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه با راه‌اندازی پلیس گمرک موفقیت‌های خوبی در پیشگیری از قاچاق حاصل شده،‌ افزود: با راه‌اندازی و استقرار این واحد پلیس،‌ توانستیم محموله‌های بزرگ قاچاق را رصد و توقیف کنیم.

سردار رضایی گفت: همچنین با تدبیر فرمانده ناجا، قرارگاه مبارزه و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز تشکیل شده و زیربناهای آن در حال انجام است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به مقابله با کالاهای ضدفرهنگی گفت: نیروی انتظامی با آنچه که ریشه‌های انسانیت و دین را تهدید می‌کند به صورت هدفمند مقابله می کندو در این رابطه موفقیت های خوبی نیز به دست آورده است.

منبع

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …