شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در سنندج کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۱۰۶ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در راستای طرح عملیاتی کنترل محورهای مواصلاتی استان در سنندج خبر داد.

سردار علی آزادی با بیان اینکه یکی از اولویت های انتظامی کردستان در سال جاری اشراف اطلاعاتی در مبارزه قاطع با سرشاخه های توزیع مواد مخدر در استان است، اظهار داشت: مطالبه عموم مردم از پلیس برخورد قاطع با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه در همین راستا از ابتدای سال جاری، ماموریت پلیس مبارزه با مواد مخدر بر برخورد با باندهای سازمان یافته مواد مخدر متمرکز شده است، افزود: در همین راستا با تقویت تیم های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی در نقاط مختلف استان، موفقیت های بسیار خوبی در زمینه برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر حاصل شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همین راستا طی چند روز گذشته موفق به شناسایی و دستگیری شش نفر از عاملان توزیع مواد مخدر در سنندج شدند.

سردار آزادی یادآور شد: در بازرسی از خودروهای این متهمان ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و چهار کیلوگرم نیز از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات، بیان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع

همچنین ببینید

نگاهی به دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد؛ اهداف و فعالیت‌ها

دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، یک سازمان جهانی است …