شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات ضربتی در ورودی شهر همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، موفق به شناسایی و اشراف بر عملکرد یک قاچاقی موادمخدر که قصد انتقال این مواد را از تهران به استان همدان داشت، شدند.

وی افزود: با هوشمندی ماموران و یک اقدام عملیاتی ضربتی، خودرو  متهم در ورودی شهر همدان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی به عمل آمده از آن تریاک با لفافه کشف و در این رابطه متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای طرح های انتظامی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در سال گذشته موفق به انهدام ۷۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده سال ۹۸ در این استان اجرا شد و چهار هزار و ۴۶۲ قاچاقچی و توزیع کننده و ۶ هزار و ۸۰۰ معتاد جمع آوری شدند.

وی توقیف  ۱۰۶ دستگاه وسیله نقلیه به همراه ۳۳ دستگاه موتورسیکلت را از دیگر توفیق های انتظامی همدان در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در سال گذشته دانست.

منبع

همچنین ببینید

طالبان و تغییر بازار مخدری در همسایه شرقی

افغانستان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تریاک جهان، ۸۰ درصد بازار جهانی مواد را به خود …