شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

کشف ۴۲ کیلوگرم موادمخدر و ۱۵۳ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

جانشین مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی توسط مرزبانان این استان خبر داد.

حسین ابراهیمی گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقیچان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی در ستاد استان با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان با اشرافیت اطلاعاتی و طی یک عملیات تلفیقی موفق شدند از یک دستگاه خودروی سواری ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۳ قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

وی با اشاره به هوشیاری بالای مأموران عنوان کرد: در این عملیات از قاچاقچیان ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و تحویل مراجع قضایی شد.

ابراهیمی گفت: خط قرمز مرزبانان ورود مواد مخدر به کشور است و مرزبانان با تلاشی مضاعف همواره با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطعانه دارند.

کشف کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاق کالا موفق شدند مقادیری کالای قاچاق را کشف کنند.

سردار ماشاءالله جان‌نثار با اشاره به اینکه این کالاها در ۲۴ ساعت گذشته کشف شده‌اند،  افزود: مرزبانان هنگ تایباد مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند در بازرسی خودروهای خروجی ۳ هزار و ۸۰۰ عدد نوار تست قند خون و ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۲ قاچاقچی دستگیر و به‌همراه کالاهای مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع

همچنین ببینید

نگاهی به دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد؛ اهداف و فعالیت‌ها

دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، یک سازمان جهانی است …