شنبه , ۹ تیر ۱۴۰۳

هلاکت شرور مسلح سابقه دار شرق کشور در بَم

شرور سابقه دار و از سرکردگان اصلی باند‌های قاچاق موادمخدر در شرق کشور به همراه همدستش در استان کرمان هلاک ودو شرور مسلح دیگر بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان از هلاکت یکی از سرکردگان اصلی باند‌های قاچاق موادمخدر در شرق کشور به همراه همدستش خبر داد وگفت:این شرور سابقه دار  شرق کشور  مسلحانه اقدام به ترانزیت محموله‌های قاچاق مواد مخدر از مرز‌های شرقی به استان‌های عمقی کشور می کرد

علی سخنگو افزود: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی اعضای این باند شرارت در تور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم گرفتار شد و در این عملیات علاوه بر هلاکت دو نفر از اشرار مسلح  افزون بر ۴۵۰ کیلوگرم انواع مخدر شیشه، مرفین و تریاک به همراه دو دستگاه خودرو و مقادیری سلاح و مهمات جنگی از متهمان کشف و ضبط شد.

وی گفت:درگیری مسلحانه  در خرداد  امسال و همچنین درگیری مسلحانه با پلیس درتیرپارسال  که منجر به مجروح شدن تعدادی از ماموران انتظامی در شهرستان‌های ریگان، بم و دلگان شد، از مهمترین شرارتهای این شرور مسلح است.

دادستان شهرستان ریگان خاطرنشان ساخت: اعضای این باند همچنین سابقه تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان ریگانی (یک پدر و پسر ۷ ساله) را نیز در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب هم از بازداشت دو نفر از اشرار مسلح که به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده بودند خبر داد..

حامد عمرانی  افزود:ماموران انتظامی رودبار جنوب  در اقدامات پلیسی محل اختفای خودروی اشرار مسلح را در یکی از روستای‌های این شهرستان شناسایی و در عملیات غافلگیرانه  این دو شرور مسلح را که در یک منزل مسکونی مخفی شده بودند،بازداشت  کردند

دادستان رودبار جنوب گفت:در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ و ۱۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف و ضبط شده است.

همچنین ببینید

نگاهی به دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد؛ اهداف و فعالیت‌ها

دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، یک سازمان جهانی است …