چهارشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۳

کشف ۲۱۱ کیلوگرم مواد مخدر و ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۱۱ کیلوگرم مواد مخدر و ۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات‌های دو هفته اخیر در استان خبر داد.

 یوسف سپهوند گفت: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت؛ برنامه‌ریزی جامعی از حیث سازمان، ساختار و مأموریت، انعطاف و پویایی در انجام کیفی مأموریت‌ها و اشرافیت مأموریت‌های خود آغاز کرده است.

وی افزود: در ادامه این رویکرد و از ابتدای ماه جاری عملیات‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مأموریتی در سطح استان اجرایی شد و بازتاب مطلوبی از اقتدار و قاطعیت پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت به همراه داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به برخی از دستاوردهای عملیاتی پلیس استان در دو هفته گذشته ادامه داد: در مبارزه با قاچاق کالا در این بازه زمانی در حدود شش میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان عملکرد پلیس استان مرکزی در مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز گفت: در این مدت مقدار ۲۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سپهوند به کاهش ۲۵ درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در دو هفته قبل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز اشاره داشت و گفت: در دو هفته آغازین شهریور ماه امسال تا کنون تعداد ۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند و میزان مصدومان سوانح رانندگی نیز ۲۲ درصد کاهش داشته است.

همچنین ببینید

نگاهی به دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد؛ اهداف و فعالیت‌ها

دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، یک سازمان جهانی است …