دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۲.۳ تن انواع مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲ تن و ۳۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲ عملیات موفق در شهرستان های سراوان و نیکشهر خبر داد.

سردار احمد طاهری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضاء یک باند از مناطق مرزی به شهرستان های سراوان و نیکشهر دست یافتند.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تعدادی از آنان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر سراوان بودند، شناسایی کردند و زیر نظر قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای متهمان ۹۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲۷ کیلو و ۱۰ گرم حشیش به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد.
سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نیکشهر با تیم دیگری از این باند که قصد جابه جایی موادمخدر به خارج از استان را داشتند درگیر شدند و در این عملیات مسلحانه ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی از ۲ خودرو آنان یک تن و ۳۲ کیلو و ۲۳۵ گرم تریاک، ۵۳ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و سه کیلو سایر مواد به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح شکاری ‘وینچستر’ و مقادیری مهمات کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند.

منبع

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …