دوشنبه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر/کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو‌گرم انواع مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی هرمزگان موفق به کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شدند.

 «عباسعلی بهدانی‌فرد» گفت: ماموران پلیس مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی هرمزگان از ابتدای طرح نوروزی موفق شدند، هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی کنند.
وی با اشاره به دستگیری ۵۰ تن از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، گفت: در این مدت، یک تن و ۴۰۰کیلو موادمخدر کشف شده است که از این میزان کشفیات، یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم تریاک، ۱۵۹ کیلوگرم حشیش و یک کیلوگم هروئین است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تعداد یک‌هزار و ۳۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر جمع‌آوری، که پس از غربالگری، ۳۶۰ نفر جهت درمان تحویل سامان‌سرا شده‌اند.

بهدانی‌فرد ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

منبع

همچنین ببینید

کپتاگون؛ عامل رویکرد تهاجمی اردن در قبال سوریه

۶ مه ۲۰۲۳ ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی ان …