شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری پدری که فیلم استعمال مواد مخدر کودک ۳ ساله‌اش را منتشر کرد

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه، از دستگیری پدری خبر داد که به قصد تفریح و سرگرمی، فرزند سه ساله خود را مجاب به استعمال موادمخدر کرده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

سرهنگ‌ علی‌ کریمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: اخیرا انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن کودکی حدودا سه ساله مشغول استعمال مواد مخدر بوده، با واکنش‌های منفی شهروندان مواجه شد.

وی افزود: جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان و تقاضای آن‌ها مبنی بر شناسایی عوامل این کار، پلیس فتا را برآن داشت تا هرچه سریعتر نسبت به این کار اقدام کند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیق فراوان و انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی پدر کودک خردسال شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی دستگیر شد.

کریمی ادامه داد: این فرد در بازجویی‌های انجام شده، هدف از وادار کردن کودک خردسالش به استعمال مواد مخدر و پخش آن در فضای مجازی را تفریح و سرگرمی عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی این فرد به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه تاکید کرد: انتشار هرگونه فیلم و عکس در فضای مجازی که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شود، جرم بوده و پلیس فتا نسبت به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

کریمی با ابراز تاسف از اینکه شبکه‌های اجتماعی برای برخی‌ها به محلی برای انتشار تصاویر و فیلم‌های خلاف قانون تبدیل شده است، گفت: این افراد برای دیده شدن، دست به هر کار زننده‌ای می‌زنند که نتیجه آن، جریحه‌دار شدن احساسات شهروندان است.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …