دوشنبه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۳

رشد ۴۸ درصد کشفیات مواد مخدر در فروردین ماه

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از رشد ۴۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در فرودین ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

 زندی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: مبازه با مواد مخدر یک تکلیف شرعی برای همگان و دستگا‌های اجرایی است.

وی افزود: ماه رمضان  ظرفیت بسیار خوبی یرای  مبلغین  درجهت آگاه سازی مردم در سطح شهرستان است.

زندی همچنین با اشاره به ۱۰۲ شهید حوزه مبارزه با مواد مخدر از برگزاری استانی یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

سرهنگ کارگر فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه در این جلسه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۶ درصد کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته بیشتر شده، افزود : نیم تن مواد مخدر از انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۴۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

زینلی شهردار سربیشه نیز در این جلسه با اشاره به حضور پرشور همشهریان در طول شب ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: شهرداری زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور سمن‌ها و عرضه محصولات آن‌ها را در سطح پارک‌ها فراهم می کند.

در این جلسه با اشاره به شب‌های ماه مبارک رمضان و حضور جوانان در سطح پارک‌ها مقرر شد دستگا‌های فرهنگی و اجرایی از جمله ورزش و جوانان نسبت به غنی سازی اوقات جوانان در سطح پارک‌ها در طول شب اقدام نمایند.

تشکیل کلاس‌های آموزشی در مدارس برای آگاه سازی دانش آموزان در خصوص مضرات مواد مخدر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد نسبت به روشنایی برخی از نقاط شهر که در طول شب از روشنایی مناسب برخوردار نمی‌گردد اقدام شود.

 

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …