دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به شدت مسئله استعمال مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در رابطه با استعمال مواد مخدر در مدارس استان گفت: به شدت مسئله استعمال مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنم تاکنون گزارش مصرفی دریافت نکرده‌ایم.

موسی دادی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران و روابط عمومی ادارات چشم و گوش مدیران هستند و خبرنگاران عملکرد مدیران را رصد می‌کنند و مطالبات مردم را از مسؤولان می‌خواهند.

وی افزود: هر جامعه ای که رسانه‌های آزاد عمل بیشتری دارند، موفق‌تر است و رسالت خبرنگاران انعکاس ارائه خدمات دولت و نظام و بیان مشکلات مردم و مطالباتشان از طرفی دیگر است.

موسی دادی زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با استعمال مواد مخدر در مدارس استان گفت: به شدت مسئله استعمال مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنم گزارش مصرفی دریافت نکرده‌ایم اما اینکه دانش آموزان در محیطی خارج از محیط مدرسه اقدام به این عمل کنند موضوعی است که خبرنگاران باید به آن ورود و گزارش تهیه کنند.

وی در خصوص شهریه مدارس هیئت امنای گفت: شهریه این مدارس در شورای آموزش و پرورش شهر با پیشنهاد مدیر مدرسه با توجه به نوع خدمات کمک آموزشی در شورا مصوب و ابلاغ می‌شود.

دادی زاده افزود: در مدارس غیردولتی نیز سامانه‌ای ملی وجود دارد که نرخ شهریه مدارس در آنجا به صورت یکنواخت برای سراسر کشور اعلام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان سرویس مدارس را کار اضافه ای برای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: آموزش و پرورش می‌بایست تنها در حوزه آموزش اقدامات لازم را انجام دهد اما با توجه به کم کاری سایر سازمان‌ها، وظیفه حمل و نقل دانش آموز نیز با هدف جلوگیری از ترک تحصیل را آموزش و پرورش انجام می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر در شهرها شهرداری‌ها و در روستاها بخشداری ها موظف هستند نسبت به تامین سرویس مدارس اقدام و قرار داد امضا کنند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …