دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید از ظرفیت شهرستان در پیشگیری از اعتیاد استفاده شود

داود گرشاسبی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند ضمن اشاره به هدف دشمنان از آلوده کردن جوانان به اعتیاد اظهار داشت: دشمنان از همه جهات از جمله اعتیاد به مواد مخدر در تلاش برای آسیب رساندن به کشور و به خصوص جوانان هستند.
وی گفت: هدف اصلی دشمنان بازدارندگی از پیشرفت و توسعه کشور و جوانان است که در این خصوص بنیان خانواده و جوانان را هدف قرار داده اند.
فرماندار ویژه مرند افزود: یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، کار فرهنگی است و اینکه مردم به ‌ویژه خانواده‌ها باید از مضرات فردی و اجتماعی مصرف مواد مخدر آگاه شوند.
وی اظهار داشت: بسترسازی مناسب برای جوانان در سایر حوزه های فعالیتی، توانمندسازی افراد در مهارت‌های شغلی و ترویج فرهنگ و تربیت اسلامی و نیز اطلاع رسانی و ارائه برنامه‌های پیشگیرانه متنوع از طریق رسانه‌ها، موجب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
گرشاسبی اظهار کرد: متاسفانه به آسیب های اجتماعی عادت کرده و نگاه عادی به موضوع داریم که باید نگرش خود را به این پدیده شوم و آسیب اجتماعی که آینده جامعه را تخریب می کند تغییر دهیم.
وی تاکید کرد: اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر نیز به صورت جدی وارد عمل شده و به مصوبات عمل کنند زیرا که ما در قبال جوانان و جامعه مسئولیت داریم.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …