دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکسازی ۱۰ نقطه آلوده در ورامین با عملیات ضربتی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران : تمام نقاط آلوده به ناهنجاری های اجتماعی و رفتاری شهر ورامین که آرامش و امنیت مردم را برهم بزند پاکسازی می شود.

سردارکیومرث عزیزی گفت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی سجیل برای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان  در  ۱۰محله از مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان ورامین به اجرا  در آمد.
فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران افزود : در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضایی و حکم ورود به ۱۰۰منزل خرده فروشان مواد مخدر، با حضور در ۱۰محله آلوده و جرم خیز ، موفق به دستگیری۶۳نفر خرده فروش،  ۷۷ نفر سارق حرفه ای ، ۹ سلاح جنگی و شکاری ، ۴۰دستگاه اتومبیل سرقتی و۴۰دستگاه موتور سیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شدند.
سردار عزیزی گفت :هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است و در تمامی نقاط آلوده اجرا می شود.
وی در رابطه با اقدامات پلیس در زمان آلودگی هوا گفت: شهروندان عزیز در صورت وجود اشکال در خودروی شخصی خود، برای رفع نقص، آن را به تعمیرگاه انتقال دهند تا برای مردم ایجاد مشکل نکند.
وی افزود :شهروندان در صورت مشاهده خودروی دود زا با شماره تلفن ۱۱۰تماس حاصل کنند و با ورود پلیس خودروی مورد نظر به تعمیرگاه انتقال پیدا کند.
فرمانده انتظامی شرق تهران در پایان با تشکر از صدا و سیما افزود : صدا و سیما دغدغه های مردم را اعلام می کند و هم اقتدار و عملکرد ناجا را به سمع و نظر مردم می رساند که ما از عملکرد و حمایت آنها تشکر می کنیم.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …