سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

دشمن با ترویج موادمخدر به دنبال نفوذفرهنگی و اقتصادی در کشور است

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دشمن با ترویج موادمخدر به دنبال نفوذفرهنگی و اقتصادی در کشور است.

سردار ناصر اصلانی ظهر دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق مدیران و کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر با آرمان‌های امام (ره) اظهار داشت: امام راحل با اقدام بزرگی که کرد حیات دوباره ای به ملت ایران داد.

اصلانی با بیان اینکه ایران به عنوان یک کشور قدرتمند به خصوص در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان مطرح است عنوان داشت: در ستاد مقابله با عرضه مواد مخدر طی سال جاری موفق شدیم بیش از ۷۱۶ تن انواع مواد مخدر را در کشور کشف کنیم.

وی در ادامه به دستگیری و کشته شدن تعدادی از عناصر قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و افزود: امروز به برکت خون شهدا و اهداف بلند امام عزیزمان با تمام قدرت در مقابل بر هم زنندگان امنیت و سلامت کشور ایستاده‌ایم.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: یکی از سیاست‌های اصلی استکبار جهانی ترویج مواد مخدر در میان جوانان است که با معتاد کردن جوانان کشور ناکارآمدی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را راهی برای نفوذ خود بداند اما باید بدانند که در این راستا محکم ایستاده‌ایم و از کشور دفاع می‌کنیم.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …