دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۱۲۲ هزار قرص متادون در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۲۲ هزار انواع قرص و ۹۰ لیتر شربت متادون از یک قاچاقچی مواد مخدر در خرم آباد کشف و ضبط شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، یک نفر که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع انواع قرص و شربت متادون در سطح استان فعالیت داشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزلش دستگیر کردند.
وی ادامه: در بازرسی از محل سکونت این فرد ۱۲۲ هزار انواع قرص متادون و ۹۰ لیتر شربت متادون غیرمجاز کشف شد  که علاوه بر توقیف یک دسستگاه خودروی سواری متهم، وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو در دورود

فرمانده انتظامی استان  همچنین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو شهروندان دورودی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت  و با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان  یک سارق محتویات خودرو با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سردار مهدیان نسب  افزود:  ماموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده به صورت محسوس ونامحسوس یک نفر سارق را با هماهنگی مقام قضائی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی کردند.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: سارق در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل ومستندات به ۲۰فقره سرقت محتویات خودرو  اعتراف کرد و در نهایت محل های سرقت بازسازی ومال باختگان شناسایی شدند.
مهدیان نسب به شهروندان توصیه کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مجرمانه، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …