دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۷۵۰ کیلو تریاک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در جیرفت

حسین سلامی گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان جیرفت، با اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) ۷۵۰ کیلو تریاک از این باند قاچاق کشف شد.

«حسین سلامی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند در امر قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان جیرفت، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره اطلاعات این شهرستان قرار گرفت و در نهایت با اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۷۵۰ کیلو تریاک از این باند قاچاق شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان به مواد مخدر شناسایی شده و با هماهنگی قضائی، این افراد تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادامه تحقیقات دریافتند این افراد بهم وسیله یک دستگاه خودرو نیسان و پژو ۴۰۵ در سطح وسیع اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند که با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان توقیف شد.

سلامی بیان کرد: در بازرسی از خودروی باری نیسان مقدار ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: یک اتومبیل پژو ۴۰۵ نیز که به عنوان مراقبت، محموله را همراهی می کرد توقیف شده و همچنین در خصوص این پرونده، تعداد ۲ نفر متهم دستگیر و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شد.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …