دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز ثبت نام طرح «یاریگران زندگی» در کانون‌های مساجد استان ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: طرح
« یاریگران زندگی» با تمرکز بر حوزه پیشگیری از اعتیاد در سطح مسجدهای استان ایلام با همکاری ستاد مبارزه با مخدر اجرا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: ثبت نام طرح یاریگران زندگی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام آغاز شده است.

وی افزود: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری ستاد مبارزه با مخدر ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ادامه داد: این طرح شامل دوره های مختلف آموزشی در فضای مجازی است و مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir جهت شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد:جزوه‌های آموزشی این دوره‌ها در سامانه بچه‌های مسجد بارگزاری شده و مدیران و اعضا کانون‌ها می‌توانند بعد از مطالعه جزوه در آزمونی که برای آن جزوه تدارک دیده شده شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور بیان داشت: در پایان برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهی مربیگری توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی با تمرکز بر حوزه پیشگیری از اعتیاد اجرا می‌شود گفت: هدف از اجرای این دوره‌های  آموزشی کاهش نرخ بروز اعتیاد، جلوگیری از ورود افراد جدید به چرخه مخرب اعتیاد با بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های محلی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محلات عنوان کرد.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند با ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی در پایان از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خواستند تا در این دوره های آموزشی حضور پر رنگ و فعالی داشته باشند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …