سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

شناسایی ۵۰۰ معتاد متجاهر در استان قزوین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به شناسایی ۵۰۰ معتاد متجاهر در استان، احداث مرکز نگهداری برای این بهبود این معتادان را از نیاز‌های اساسی دانست.

حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به شناسایی ۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان گفت: احداث مرکز نگهداری برای بهبود این معتادان از نیاز‌های اساسی است که با کمک همه دستگاه‌ها بویژه سپاه و بسیج باید اقدام شود.
حبیبی به راه اندازی کمپ ماده ۱۶ با مسئولیت بسیج و سپاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و یادآورشد: شهرداری موظف است برای احداث این کمپ در حریم شهری زمینی شناسایی و در اختیار این ستاد قرار دهد و دستگاه‌ها متولی دیگر نیز اگر فضای مازادی دارند اعلام و به ستاد معرفی کنند.
او با اشاره به گرایش برخی جوانان به مواد محرک و نیرو زا افزود: مواد محرک و داروی غیر مجاز بدون تجویز پزشک نیر باید تحت کنترل قرار گیرد که حتی موارد تحت عنوان محرک زا که منجر به فوت شده گزارش شده است.
حبیبی افزود: مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر کار تیمی است و دستگاه‌های متعددی متولی این امر هستند و فقط مختص به دستگاه خاصی نیست و خانواده‌ها نیز در این خصوص نقش مهمی دارند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …