دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای دومین مرحله طرح ظفر در دلیجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای دومین مرحله طرح ظفر طی سال جاری در شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند اظهار کرد: از سال گذشته در یک برنامه ریزی نظام مند، طرح ظفر با احصا کارشناسی پلیس و با توجه به نوع مطالبات شهروندان در حوزه مأموریت‌های ناجا به صورت مرحله‌ای در شهرستان‌های استان اجرا شده‌است.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر جدول برنامه ریزی انجام شده، دومین مرحله از اجرای طرح ظفر به مدت ۵ روز در شهرستان دلیجان به مرحله اجرا در آمد که طی این عملیات ۴۵ نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ سپهوند یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این طرح را برخورد با خرده فروشان مواد مخدر برشمرد و افزود: در این طرح تعداد ۱۵ نفر توزیع کننده و قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر، معتاد متجاهر دستگیر و در حدود ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شده است.

وی برخورد با سارقان و مبارزه با قاچاق کالا را بعد دیگری از اهداف اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: همچنین در مدت زمان اجرای این طرح در شهرستان دلیجان ،۷ نفر سارق دستگیر و ۸ فقره انواع سرقت و در حدود ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تداوم نظارت‌ها بر نوع فعالیت‌های واحدهای صنفی برابر دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بخشی دیگری از اجرای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: همچنین در این طرح تعداد ۴۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …