دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خسارت‌های کرونا از اعتیاد بیشتر نیست

امام جمعه بوئین میاندشت گفت: بیماری کرونا در جامعه فوتی و خسارت قابل توجهی بر جای گذاشت اما اگر به فوتی‌ها و خسارت‌های اقتصادی مواد مخدر نگاه شود می‌بینیم که ضرر و زیان بیشتری دارد تاجایی که بذر متزلزل شدن خانواده‌ها هم پاشیده می‌شود.

حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوئین میاندشت اظهار کرد: خدا انقلاب را به عنوان یک هدیه به ما ارزانی داده که برای حفظ و بزرگداشت آن باید تلاش کنیم، داشتن معنویت بزرگترین سرمایه برای حرکت در این مسیر پرتلاطم و پر از دشمن است.

امام جمعه بوئین‌میاندشت ادامه داد: حرکت در مسیر انقلاب بدون توفیق خدا میسر نیست و قلبی می‌تواند توفیق خداوند را جلب کند که سرشار از تقوا باشد، در جهت خدمت به مردم و انقلاب نیاز به سلاح تقوا داریم.

وی با بیان اینکه مسیر راه سردار سلیمانی از افتخارات و عاقبت به خیری انسان است، گفت: حوزه‌های علمیه، مسیری است که امام ترسیم کرد، برخی والدین مخالف ورود فرزندان خود به حوزه‌های علمیه هستند اما نمی‌دانند این مسیر چقدر لذت بخش است.

اسکندری افزود: برخی چیزها با پول خریدنی نیست، تمام ثروت، ثروتمندان عالم  با ارزش‌تر و لذت بخش‌تر از مسیر امام و علمای دین نیست، امام زنده و حیات بخش است و اگر فردی بخواهد حیات طیبه و قرآنی را به دست آورد بدون ارتباط با امام میسر نیست.

امام جمعه بوئین‌میاندشت تصریح کرد: امروز دشمنان  انقلاب و اسلام دچار حقارت شدند و دیگر نمی‌توانند با هیچ قدرتی مقابله کنند؛ به جایی رسیده‌اند که ددمنشی و خوی درنده خود را با ظلم به سیاه پوستان کشورشان نشان دهند، بوی تعفن دشمنان اسلام به مشام تمام عالم رسیده است، اینها دشمنان تمام بشریت هستند.

اسکندری با اشاره به هفته محیط زیست و تأکید بر اینکه در راستای حفظ محیط زیست تلاش شود تا فضای زندگی انسان سالم بماند، گفت: هر چه این عالم منظم‌تر حرکت کند زیبایی خود را بهتر به نمایش می‌گذارد و دلنشین‌تر می‌شود، عالم خلقت خداوند و ما خلیفه خدا در زمین هستیم و در راستای تکامل محیط زیست این عالم باید قدمی برداریم تا مقام خلیفه بودن خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: بیماری کرونا در جامعه فوتی و خسارت قابل توجهی بر جای گذاشت اما اگر به فوتی‌ها و خسارت‌های اقتصادی مواد مخدر نگاه شود می‌بینیم که ضرر و زیان بیشتری دارد تاجایی که بذر متزلزل شدن خانواده‌ها هم پاشیده می‌شود.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …