دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط اجتماعی برای حضور خانواده ها در پارکها و اماکن عمومی بهتر می شود

در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان مقرر شد با توجه به فصل تابستان و حضور بیشتر مردم در پارکها و تفرجگاهها این اماکن از وجود معتادان پاکسازی شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در این شورا گفت: با توجه به فصل بهار و در آستانه ورود به فصل تابستان و حضور مردم در پارک‌ها و فضای سبز مقرر شد این اماکن از حضور معتادین پاکسازی شود تا خانواده‌ها با خیال راحت تری در این فضا‌ها حضور پیدا کنند.

ملک حسینی افزود: همچنین برخورد جدی با خرده فروشان هم در این جلسه مطرح شد و قرار شد با کسانی که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کنند برخورد جدی صورت بگیرد.

او گفت: شبکه شاد که توسط آموزش و پرورش ایجاد شده فضای خوبی برای آموزش کودکان و نوجوانان است و در جلسه این شورا مقرر شد از این ظرفیت برای پیشگیری از اعتیاد اموزش‌های لازم ارائه شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: با توجه به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر در تیرماه در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های این هفته صورت گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم گفت: نتیجه اقدامات در زمینه مبارزه با موادمخدر باید اثربخش و قابل مشاهده و از انجام اقدامات غیر ملموس خودداری شود.

اکرمی با اشاره به وجود اعتیاد در برخی محیط های کارگری هم افزود: موضوع کار و تولید باید مبرا از بحث اعتیاد باشد تا بهره وری را افزایش وبیماران درمان شوند

او گفت: موضوع کار و تولید باید مبرا از بحث اعتیاد باشد تا بتوانیم بهره وری را افزایش دهیم و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مسئول بررسی و رسیدگی به این شرایط است و باید موارد شناسایی شده در این فضا‌ها درمان شوند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …