جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین آسیب پیش روی شهرستان اشکذر کاهش سن مصرف مواد مخدر است

فرماندار شهرستان اشکذر: طبق آمارهای ارائه شده توسط دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر متاسفانه شاهد تمایل به مصرف همزمان ترکیبی گونه های مختلف مواد مخدر در شهرستان به ویژه جوانان هستیم که می تواند تهدیدی برای آینده شهرستان باشد.

هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد؛ کاهش سن مصرف و رشد شیوع مصرف مواد مخدر در جوانان را مهم ترین آسیب اجتماعی پیش رو شهرستان عنوان کرد.

هادی‌نسب افزود: طبق آمارهای ارائه شده توسط دستگاه های عضو این شورا؛ متاسفانه شاهد تمایل به مصرف همزمان ترکیبی گونه های مختلف مواد مخدر در شهرستان اشکذر به ویژه جوانان هستیم که می تواند تهدیدی برای آینده این شهرستان باشد.

وی به آمار بالای مهاجرین و اتباع بیگانه در موضوع مواد مخدر این شهرستان اشاره کردو بیان داشت: بخش عمده ای از کشفیات مواد مخدر و دستگیری عوامل پخش کننده مواد افیونی توسط نیروی انتظامی شهرستان مهاجرین و اتباع بیگانه هستند که متاسفانه آمار سکونت آنها نیز در حال افزایش است.

فرماندار شهرستان اشکذر تاکید کرد: باید اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی دقیق و هدفمند جهت مقابله با گرایش افراد جامعه به سمت اعتیاد و نحوه برخورد و هدایت مبتلایان به سوء مصرف مواد مخدر انجام داد که وظایف هر یک از دستگاه های شهرستانی در این زمینه حائز اهمیت است.

 

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …